…Panie i Panowie…to tylko kolejny fotoblog…

Nowy blog, nowe  pomysły i nadzieje na lepsze fotografie… Ta sama pasja zamykania ulotnych momentów… tych planowanych, a przede wszystkim tych zaskoczonych.

Uczę się techniki i dokonywania wyborów między tym co jest ważne w danej chwili a tym co mogę wyrzucić poza ramy kadru.  Interesuje mnie przede wszystkim fotografia reportażowa, dokumentalna… bo ona jest prawdziwa, tworzy zamknięte przeszłe historie,  namalowane światłem wspomnienia, prawdziwe emocje i spojrzenia.

Odkąd pamiętam w pewien sposób borykałam się z uczuciem przemijania tych ważnych i nieważnych chwil.  Poprzez fotografię „odkryłam” metodę na zatrzymywanie, a przede wszystkim zachowanie czasu. Zakochałam się w uczuciu oznaczającym, że ta chwila jest moja i mam ją na własność. Banalne słowa, lecz niebanalne doznania.

A teraz wycinki z sesji dla pięknej i ambitnej Patrycji. Miał być esej fotograficzny o konkretnej tematyce, ale że pogoda zawiodła i sesja miała być odwołana powstały głównie portrety.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „…Panie i Panowie…to tylko kolejny fotoblog…

  1. Eliza B pisze:

    Aga, rewelacyjne!!!!!! jestem pod wielkim wrazeniem.

Skomentuj

