…Zaradna Panna Młoda…

Dziś kilka fotografii reportażowych pt ” Panna Młoda Samowystarczalna”.

A tak prywatnie…

od kilku dobrych miesięcy cierpię na chroniczny brak czasu i poczucie, że ów czas mi ucieka a ja wciąż czegoś nie zdążyłam zrobić. Tyle pomysłów, planów, chęci a co gorsza obowiązków mi się przewija wokół głowy a czasu niewiele, za mało, krańcowo. Tak bardzo potrzebuję odpoczynku… chociaż kilku dni leniuchowania i skupienia się tylko i wyłącznie na sobie… albo chociaż wydłużenia doby.  A tu w kółko biegam, czytam, uczę się ( x2), fotografuję, pracuję, pomagam, jeżdżę do Częstochowy, Katowic, Zawiercia, piszę, staram się zadowalać wszystkich mających oczekiwania… męczę się i cieszę tym wszystkim jednocześnie.

Ale postanowiłam walczyć i zdobywać swój czas !

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „…Zaradna Panna Młoda…

  1. consordino pisze:

    Ładne reportaże, bede zagladał tu czesciej!

  2. znikad pisze:

    Przyjemne reportaże ze ślubu są bardzo pozytywne.

Skomentuj

